ERC Badalona

ERC Avancem-MES exigeix al govern municipal que solucioni el problema de l’enllumenat de les pistes de l’Escola Jungfrau

El grup municipal d’ERC Avancem-MES s’ha reunit amb pares i mares de l’Escola Jungfrau de Badalona, després de saber que no funcionava l’enllumenat de les pistes exteriors. Aquests fet impossibilita la realització normal de les activitats extraescolars dels nens i nenes, en tant que quan es pon el sol ja no s’hi poden desenvolupar les habituals pràctiques esportives.

Les pistes són de titularitat municipal i, per tant, és l’Ajuntament qui s’encarrega del manteniment. L’escola ja fa setmanes que es va posar en contacte amb l’administració per trobar una solució ràpida i efectiva.

Després que un tècnic municipal revisés el problema, es va saber que la companyia elèctrica havia renovat els comptadors amb una potència menor a la que subministrava anteriorment, fet que provoca que no sigui capaç de sostenir les necessitats elèctriques dels focus de les pistes.

Des del grup republicà no s’entén que l’Ajuntament sigui incapaç de trobar una solució efectiva i en un plaç de temps breu, a un problema que hauria de ser menor. Si, tal com sembla ara, es pot solucionar canviant les llums actuals per unes bombetes LED, que consumirien menys i podrien funcionar amb l’actual potència contractada, exigim al govern de PSC-Comuns que ho dugui a terme ben aviat i que doni les explicacions pertinents tant a l’escola com a l’AMPA de la Jungfrau.

Mots clau
: Jungfrau