ERC Badalona

ERC Avancem-MES proposa al govern municipal mesures per flexibilitzar el cobrament dels impostos i taxes locals per ajudar les famílies en plena crisi pel COVID-19

Durant la comunicació diaria que el grup municipal d’ERC Avancem-MES manté amb l’Alcalde Pastor, els republicans han proposat que el govern de Badalona prengui mesures per flexibilitzar el cobrament dels impostos i taxes municipals.

La mesura té com a objectiu ajudar a les famílies badalonines a la crisi pel COVID-19 durant les setmanes que duri el confinament i les posteriors mentre que l’economia es recupera.

Els republicans proposen aturar el cobrament d’impostos fins l’1 de juny, incloure bonificacions per les persones que no hi puguin fer front com a conseqüència de la crisi actual, aturar els embargaments per impagament d’impostos fins a la mateixa data i sol·licitar a la Diputació de Barcelona estendre el període per efectuar el pagament del primer rebut de l’IBI per l’any 2020.

A més, ERC Avancem-MES ha demanat al govern local que presenti, en paral·lel, un pla de reactivació econòmica a la ciutat per posar-lo en marxa quan acabi el confinament.