ERC Badalona

ERC Avancem-MES proposa al govern de Badalona eximir de pagament a la ciutadania usuaria de les escoles bressols públiques i altres serveis municipals mentre duri la quarantena pel COVID-19

Davant la complexitat i la gravetat de la situació que està vivint Badalona i les dificultats econòmiques de moltes de les seves famílies, el grup municipal d’ERC Avancem-MES considera important ajudar a la ciutadania a fer front als seus deures tributaris durant la situació d’emergència sanitària provocada pel COVID-19.

Per això el grup municipal republicà proposa eximir a les famílies de Badalona del pagament de les escoles bressol públiques de la ciutat mentre duri la quarantena a causa del COVID-19.

També considera que caldria estudiar una exempció semblant per a altres serveis municipals com l’ús de poliesportius o la realització de tallers i activitats.

ERC Avancem-MES insisteix, tal i com ja va posar de manifest, que caldrà elaborar un Pla de Reactivació Econòmica que permeti afrontar la recuperació un cop passi la crisi actual, per tal d’ajudar a normalitzar, tant com sigui possible, la situació dels badalonins i badalonines.