ERC Badalona

ERC Avancem-MES proposa destinar les dotacions econòmiques que pertoquen al seu grup municipal durant els mesos de març, abril i maig a la lluita contra el Covid-19 a Badalona

A causa del confinament, el grup republicà, està fent teletreball i es continua reunint telemàticament amb entitats i fent propostes constructives per afrontar la crisi actual, però  no utilitza les dependències municipals assignades ni desenvolupa la seva tasca normal al carrer.

Per aquest motiu i davant l’emergència sanitària actual, el grup municipal d’ERC Avancem-MES, proposa que la dotació municipal que rep per part de l’Ajuntament i que serveix per poder desenvolupar la seva tasca política i de fiscalització del govern amb normalitat, en aquests moments excepcionals, es dediqui a lluitar contra el coronavirus a la ciutat.

En aquest sentit, els republicans proposen que la dotació proporcional als mesos de març, abril i maig valorada en 5.390€ sigui utilitzada per incrementar la compra de material sanitari i per impulsar la recerca que s’està duent a terme des de Can Ruti.