ERC Badalona

Dolors Sabater continua comptant amb el suport d’ERC Avancem-MES en la candidatura a l’alcaldia de Badalona. Els republicans insisteixen en parlar de contingut i no reduir-ho a un debat sobre el nom

Dolors Sabater, que ja va ser cap de llista dels republicans a les darreres eleccions municipals, continua comptant amb el suport d'ERC Avancem-MES en la seva candidatura a l'alcaldia de Badalona. Ahir es va realitzar una reunió telemàtica entre ERC Avancem-MES, Guanyem Badalona i Junts per Catalunya per tractar la qüestió, que també va quedar avalada per l’Executiva dels republicans i Avancem-MES.

Tanmateix, des d’ERC Avancem-MES reclamen a les forces de progrés no centrar el debat en el nom del futur alcalde o alcaldessa, sinó en les mesures socials i econòmiques que cal engegar de forma urgent i en la construcció d’una majoria sòlida al ple.

En aquesta línia, ERC Avancem-MES demana al PSC que s’inicii aquest treball conjunt per recuperar l’estabilitat política a Badalona.