ERC Badalona

Esquerra Republicana de Badalona considera que cal un acord entre el PSC i Guanyem abans d’aprofundir en aspectes com la composició del govern

Els republicans demanen que PSC i Guanyem s’asseguin a una taula per negociar i reiteren l’oferiment de la seva seu.

Esquerra Republicana de Badalona agraeix la proposta d’estructura bàsica de govern municipal presentada per Guanyem, però considera que primer cal que PSC i Guanyem arribin a un acord i superin els esculls que, ara mateix, eviten que aquest es produeixi. Els republicans no descarten la proposta però consideren que no poden encorsetar les converses entre Guijarro i Sabater.

Cal continuar treballant per tal d’aconseguir una candidatura que aglutini, com a mínim, una majoria de 14 regidors al Ple municipal; fet que no es dona en aquests moments.

Esquerra Republicana de Badalona entén que per poder assolir l’acord, no es pot partir d’una proposta tancada per un sol partit.

Els republicans recorden que Badalona necessita un acord dels grups de progrés de la ciutat que consensuïn de forma urgent les mesures necessàries per lluitar contra la crisi actual. Serà després d’assolir l’acord que caldrà analitzar la distribució d’àrees de govern més encertada per servir de la millor manera possible a la ciutat.

Esquerra Republicana de Badalona lamenta que a poques hores pel ple d’investidura el debat es redueixi a  una qüestió de noms i d’àrees enlloc d’encarar les línies polítiques d’aquest govern i les mesures socials i econòmiques que la ciutat de Badalona necessita de forma urgent.