ERC Badalona

L’Assemblea d’Esquerra Republicana de Badalona aprova votar la candidatura progressista que sumi 14 vots al Ple d’investidura, representada, ara mateix, per Dolors Sabater

El passat vespre l’assemblea d’Esquerra Republicana de Badalona va aprovar donar el seu suport al Ple d’investidura, a la candidatura progressista que reuneixi els 14 vots necessaris. Ara mateix, representada per Dolors Sabater.

Esquerra Republicana, continua defensant que la seva prioritat és evitar que el feixisme governi Badalona i construir un govern fort que pugui encarar la crisi que patirà la ciutat.

Actualment hi ha sobre la taula un principi d’acord d’alcaldia compartida entre PSC i Guanyem. Esquerra Republicana de Badalona considera que és un bon acord i insta a les dues formacions a trobar una solució a les seves discrepàncies.

En aquest sentit el president d’Esquerra Badalona Alex Montornès ha afirmat: ““Fa molts dies que treballem incansablement totes les forces de progrés. Estem a punt d’aconseguir aquest acord que la ciutat necessita. Ara és el moment de deixar les motxilles i posar els comptadors a zero. Signem un acord i anem al Ple d’investidura. No podem fallar ara”.