ERC Badalona

#ActivemBDN: La conferència municipal d’Esquerra Republicana Badalona per encarar la nova etapa a la ciutat

El Ple d’investidura del 12 de maig va suposar un punt i a part en una etapa de la política badalonina. Davant d’aquest nou període, els republicans consideren que és clau dedicar un temps a l’anàlisi i a la reflexió per replantejar i reorientar el full de ruta, amb l’objectiu de construir una majoria d’esquerres sòlida i forta que cristal·litzi en un govern de progrés el 2023.

En paraules d’Alex Montornès, president d’Esquerra Republicana Badalona, “Esquerra Republicana de Badalona sempre hem treballat amb la convicció que és possible articular una majoria d’esquerres forta que permeti posar rumb a la nostra ciutat. Però només ens en sortirem si canviem de perspectiva i tornem a començar. Per això volem dedicar la conferència municipal a pensar i treballar sobre com Esquerra Republicana pot ser una eina útil en aquest procés, sobre com construïm i enfortim aliances entre les esquerres de la nostra ciutat, sobre com enfortim la visió en clau republicana i, en definitiva, com ens enfortim entre tots per liderar els canvis que Badalona necessita, treballant de forma modesta i realista”.

La conferència municipal tindrà lloc a principis de juliol amb data encara sense concretar. Es realitzarà després d’un procés de debat i de treball que conclourà amb la redacció d’una ponència sota el lema #ActivemBDN. Finalment, el nou full de ruta es validarà a l’Assemblea local d’Esquerra Republicana Badalona.