ERC Badalona

Esquerra Republicana de Badalona demana al govern de la ciutat que exigeixi a ADIF la reparació i manteniment de les tanques de la via del tren

En els darrers dies, diversos veïns i veïnes de Badalona s’han posat en contacte amb el grup republicà per tal de mostrar al seva preocupació pel mal estat de les tanques de la via del tren. S’hi detecten forats considerables pels quals hi passa gent que travessa les vies. Aquest fet comporta un risc i un perill important per les persones, que s’hauria d’evitar.

Per això, des d’ERC Avancem-MES demanem al govern municipal que sigui proactiu i exigeixi a ADIF, a qui corresponen les competències del correcte manteniment de les vies i el seu entorn, que procedeixi a reposar i reparar les tanques al seu pas per Badalona.

També demana que s’exigeixi a la companyia que, d’ara en endavant, no deixi degradar aquest equipament i el mantingui en condicions. Aquest fet inclou la neteja dels abocaments il·legals que hi ha en diversos trams de les vies.

Mots clau
: ADIF Renfe Via tren