ERC Badalona

#ActivemBDN: La conferència municipal d’Esquerra Republicana Badalona per renovar el full de ruta al servei de la ciutadania

La conferència municipal es celebrarà el proper diumenge 12 de juliol al matí al Centre Cívic de Can Canyadó.

Després del Ple d’investidura del 12 de maig, Esquerra Republicana Badalona va iniciar un procés de reflexió interna que ha durat dos mesos i que culminarà el proper diumenge 12 de juliol amb l’aprovació del text de la ponència política. Aquest document s’ha elaborat a partir de diversos espais de debat sobre la situació actual de Badalona i quins han de ser els passos de cara als propers anys.

Sota el títol “Activem BDN”, els republicans divideixen la conferència en quatre grans àmbits: el projecte republicà a Badalona, la situació actual a Badalona, enfortim Badalona i la Badalona progressista i republicana que volem. El procés d’elaboració del document ha comptat amb una gran participació amb més de 100 esmenes per enriquir i millorar el text que proposava la Comissió Redactora.

Alex Montornès, president d’Esquerra Republicana Badalona, ha dit que “el Ple d’investidura significa un final de cicle en la política badalonina. La ciutat necessita respostes i les esquerres tenim el deure de treballar-les. Han estat dos mesos de feina intensa i ens sentim ben orgullosos de la participació de tothom. Per nosaltres era important encetar aquest procés de reflexió que culminarà el proper cap de setmana. Ser conscients sobre com hem arribat fins aquí, amb voluntat de construir. Però encara més important, reflexionar i debatre cap a on volem anar. La ciutat de Badalona necessita un rumb i un projecte a mig i llarg termini. Quina Badalona volem el 2050?”.