ERC Badalona

Esquerra Republicana Badalona aprova per unanimitat el full de ruta de cara als propers anys

La Conferència Municipal amb el títol #ActivemBDN va tenir lloc diumenge 12 de juliol i va comptar amb la participació de representants de diferents partits i entitats de la ciutat.

Amb la Conferència Municipal sota el títol #ActivemBDN, ahir Esquerra Republicana Badalona va culminar un procés de debat intern que ha durat dos mesos des del darrer ple d’investidura. El procés de debat ha conclòs amb l’aprovació per unanimitat de l’assemblea local d’ERC Badalona del document de la ponència política. Aquest document ha estat elaborat a partir de diversos debats interns i converses amb moltes entitats de la ciutat i un procés d’esmenes que ha comptat amb una elevada participació de la militància republicana que ha millorat el contingut del text amb un centenar d’esmenes.

A la cloenda de la Conferència Municipal que va tenir lloc el diumenge 12 de juliol al Centre Cívic de Can Canyadó hi van assistir representants de les principals forces d’esquerres de la ciutat com el PSC, Guanyem Badalona, Badalona en Comú, Podem i Avancem-MES, així com entitats com la FAVB i FAMPAS. L’acte va comptar amb estrictes mesures de seguretat, fet que va limitar-ne l’aforament i les invitacions.

Un cop conclosa la Conferència Municipal, els republicans compten amb un nou full de ruta per encarar la feina dels propers anys. Una feina que es divideix en quatre grans blocs: el projecte republicà a Badalona, la situació actual de Badalona, enfortim Badalona i la Badalona progressista i republicana que volem.

Alex Montornès, president d’Esquerra Republicana Badalona, ha reivindicat la necessitat que les forces d’esquerres de la ciutat siguin capaces de deixar els greuges, les desconfiances i les desavinences actuals a un costat i començar a forjar aliances de futur. A més a insistit en la necessitat de treballar un projecte de ciutat que vagi més enllà dels mandats de 4 anys. “Sense oblidar els problemes immediats, és el moment de preguntar-nos quina Badalona volem els propers 25-50 anys. Esquerra volem dibuixar un rumb amb la perspectiva posada a l’any 2050. Obrir un camí ben ample, un camí per on hi pugui caminar tothom que ens hi vulgui acompanyar”.

Document de la ponència política