ERC Badalona

Esquerra Republicana denuncia la irresponsabilitat del govern del Partit Popular per l’acte públic i multitudinari de presentació de la Guàrdia Urbana i exigeix explicacions a l’alcalde

Esquerra Republicana considera una greu irresponsabilitat l’organització d’un acte d’incorporació dels 31 nous agents de la Guàrdia Urbana que ha tingut lloc aquest vespre a la Plaça del Che Guevara. Els republicans consideren que en un context de creixement de casos de la COVID-19 a la regió metropolitana nord és una temeritat acollir un acte d’aquestes característiques que ha superat amb escreix les indicacions del PROCICAT.

El grup republicà considera que l’alcalde ha posat en risc a la població de Badalona en un acte on no sempre s’han respectat les distàncies de seguretat entre els veïns i les veïnes. A més, s’ha posat innecessàriament en risc els 31 agents nous.

L’acte que ha organitzat el govern popular s’ha dut a terme amb opacitat fins el darrer moment, no informant-ne degudament als grups de l’oposició.

Alex Montornès, portaveu del Grup Municipal d’ERC Avancem-MES, ha dit “El govern del Partit Popular prioritza la propaganda a la seguretat dels badalonins i de les badalonines. Estem en una situació d’excepcionalitat on fins i tot s’està plantejant suprimir aspectes de la Festa Major d’agost, mentre que l’alcalde es dedica a fer actes de campanya posant-nos en risc a tots. Exigirem explicacions a l’alcalde”.