ERC Badalona

Esquerra Republicana es congratula per l’acabament del Parc de Can Bada i recorda que cal continuar el projecte per enllaçar-lo amb el Torrent de La Font i el Turó de l’Enric

Recentment han finalitzat les obres del Parc de Can Bada, que ja s’ha obert al públic. Es tracta d’una nova zona verda situada a l’espai que havia ocupat l’antiga masia de Can Bada, al barri de Morera. D’aquesta forma, Badalona, guanya un espai de descans i lleure del qual podrà gaudir el conjunt de la ciutadania.

Aquest projecte, que va començar el 2017, durant el govern de Guanyem, ERC i ICV-EUiA, va ser fruit d’un procés participatiu obert a la ciutadania. Estava pressupostat i s'havia licitat el juny de 2018, just abans de la moció de censura. Malgrat el que va suposar aquella aturada, les obres d’arranjament de Can Bada van continuar endavant.

Ara cal continuar treballant per impulsar una segona fase del projecte, que ha de permetre la connexió del Torrent de la Font amb el Turó de l'Enric, creant un gran connector verd de ciutat, reforçant la biodiversitat i el potencial d'educació ambiental que suposa.

“Es tracta d’un projecte prioritari per Esquerra perquè el portem impulsant des de fa molt temps. Cal continuar treballant des de l’AMB per fer realitat la segona fase, establint la continuïtat d’un dels pulmons verds més importants de la nostra ciutat”, rebla el portaveu republicà Alex Montornès.