ERC Badalona

Esquerra Republicana reclama al govern del PP que convoqui els grups de l’oposició per exposar la seves propostes d’ordenances fiscals, bonificacions i pressupostos

L’actual govern municipal del PP encara no ha explicat quina serà les seva proposta d’ordenances fiscals, malgrat que el curs polític ja s’ha reprès després de la parada estiuenca. Tampoc ha parlat de les bonificacions que pensa aplicar.

El grup republicà vol mostrar la seva preocupació perquè el govern en minoria de Badalona no ha fet cap mena de proposta a l’oposició ni l’ha convocat a cap reunió de treball al respecte. Tenint el compte el calendari i el temps necessari per tramitar-les, Esquerra, considera que el govern, més preocupat per la propaganda i la gesticulació, va tard i no està fent la feina que li pertoca.

Malgrat la difícil situació d’emergència que està vivint la nostra ciutat, tampoc hi ha cap proposta de bonificacions sobre la taula. Això, juntament amb la baixa inversió per habitant que reben els badalonins i badalonines des del seu ajuntament (només 9 euros per habitant), no ajuda a pal·liar la ja prou complicada situació de moltes famílies de la ciutat.

Alhora, els republicans denuncien que tampoc han estat convocats per parlar ni del pressupost d’inversions ni de l’ordinari, fet que paralitza la ciutat en un dels pitjors moments dels temps recents.

El portaveu del grup municipal d’ERC Avancem-MES, Alex Montornès, ha afirmat que “les ordenances fiscals, és a dir, els ingressos, i els pressupostos, les despeses, són dues eines essencials de l’Ajuntament i el govern té l’obligació de fer una proposta i negociar-la. La ciutat té grans reptes que ha d’encarar de forma urgent. Ens cal un rumb i no podem seguir perdent el temps”.