ERC Badalona

Esquerra Republicana denuncia la falta d’un model de mobilitat del govern del Partit Popular

Són molts els reptes que la ciutat de Badalona ha d’afrontar en temes de mobilitat i ara que comença la Setmana de la Mobilitat queda palès la falta d’un model per part del govern del Partit Popular que no ha organitzat cap acte.

Per això, Esquerra Republicana reclama al govern del PP que convoqui de forma urgent el Consell de la Mobilitat de Badalona, ja que és en aquest l’òrgan on s’han de parlar i consensuar amb les entitats les solucions per al conjunt de la ciutat en l’àmbit de la mobilitat sostenible.
Per als republicans la participació ciutadana és un pilar important del bon govern i un element a potenciar de cara al futur, però sembla que no sigui així per al govern municipal.

Esquerra demana, també que es renovi la vicepresidència del Consell, ja que segons els estatuts, s’hauria d’haver fet fa molt de temps.
Així mateix, el grup republicà posa de manifest que cal reactivar les sectorial del Consell de la Mobilitat, molt actives en altres temps i necessàries per tal de garantir que la feina del Consell sigui productiva, transversal i positiva per al conjunt de ciutadanes i ciutadans de Badalona.

En declaracions d’Alex Montornès, portaveu del Grup Municipal d’ERC Avancem-MES “Badalona té grans reptes en un moment que és vital parlar de mobilitat (metro, tramvia), què fem amb el vehicle privat (zona de baixes emissions), com fem els carrers més accessibles per la ciutadania o com eliminem les barreres físiques i arquitectòniques de la ciutat” i ha afegit que “el govern del Partit Popular sembla que no té cap interès a treballar aquest àmbit.“
Mots clau
: Mobilitat