ERC Badalona

Esquerra Republicana denuncia que el govern del Partit Popular fa servir recursos públics en actes de partit

La visita de Pablo Casado al barri de La Salut és un acte de campanya del Partit Popular que a més augmenta la tensió social entorn un problema molt complex com és el de les ocupacions. Si bé Pablo Casado és diputat al Congrés, la prova que no es tractava d’una visita institucional sinó d’un acte de partit és que el govern no en va informar als grups de l’oposició.

Tanmateix aquesta visita va requerir d’un fort desplegament d’efectius de la Guàrdia Urbana i de Mossos d’Esquadra per garantir la seguretat de la visita. En paraules d’Alex Montornès, portaveu del Grup Municipal d’ERC Avancem-MES, “hi ha dues formes de governar: posar les institucions al servei d’un partit o posar les institucions al servei d’una ciutat. El Partit Popular opta per la primera, però Badalona necessita menys propaganda i més afrontar i resoldre problemes. Deixem-nos de propaganda i tirem endavant polítiques efectives que donin respostes a les necessitats dels ciutadans” i ha afegit que entraran una bateria de preguntes per conèixer quants efectius de la Guàrdia Urbana es van requerir, si el servei va ser ordinari o d’hores extres i quins serveis es van deixar de cobrir.

Antecedents

Precisament aquest cap de setmana alguns mitjans s’han fet ressò que la visita de l’Alcalde del Partit Popular al partit del Joventut a València va tenir un cost de 258.29€ i va requerir el cotxe oficial, el conductor i un dels escoltes. La visita es va produir al mes de juny quan les mesures covid recomenaven no sortir del municipi i va ser amagada als grups de l’oposició
Mots clau
: Guàrdia Urbana PP