ERC Badalona

Esquerra Republicana reprova l’actitud del Partit Popular sobre les persones afectades per l’esfondrament del passatge de la Torre i exigeix que s’explorin totes les possibilitats

Esquerra Republicana considera que és necessari explorar totes les opcions possibles per trobar una solució a la problemàtica que pateixen les famílies desallotjades per l’edifici del passatge de la Torre i que han viscut durant el darrer any en una pensió.

Al mateix temps, els republicans reproven i consideren molt greus les declaracions que s’han fet recentment des del govern del Partit Popular a Badalona que només busquen el conflicte entre la ciutadania de Badalona i que estigmatitzen a col·lectius.

En aquest sentit, aquesta tarda els grups municipal de l’oposició s’han reunit amb l’alcalde per traslladar-li la necessitat d’explorar totes les possibilitats; per evitar que aquestes famílies quedin al carrer. Dins d’aquestes possibilitats l’oposició en bloc proposa portar totes les famílies sense exclusió a l’espai del carrer Víctor Balaguer que ara està bui