ERC Badalona

Llefià recupera l’equipament de Serveis Socials després de 10 anys d’absència

Celebrem que avui s’ha obert als veïns i veïnes del barri de Llefià el nou espai d’atenció de Serveis Socials, ubicat  al carrer  Mare de Déu de Lorda.

Fa més de 10 anys que els equips bàsics de Serveis Socials de Llefià i La Salut comparteixen espai al Centre Cívic de La Salut. Aquesta convivència havia de ser provisional mentre es fessin obres a la Torre Mena, on tenia la seva seu l’equip de Llefià, però el 2011 el govern del Partit Popular va decidir que els Serveis Socials  no tornessin  a la Torre Mena sense preveure una alternativa.

Durant el mandat 2015-18, el govern municipal en el qual va participar ERC-Avancem, juntament amb Guanyem Badalona i ICV-EUiA, conscient d’aquesta problemàtica, va decidir que l’equip de Llefià es traslladés a un local municipal del carrer Mare de Déu de Lorda. Així, es van iniciar els tràmits per fer les obres i adequacions que havien de permetre atendre de forma digna a la ciutadania, usuària dels Serveis Socials, del barri de Llefià.

Anna Maria Lara Carmona, Presidenta del Grup Municipal d’ERC-Avancem manifesta que:  “Després de gairebé 10 anys els ciutadans i ciutadanes del barri de Llefià han recuperat un servei d’atenció de Serveis Socials que mai n’hauria d’haver marxat. Recordem que es tracta d’una zona de la ciutat  amb un nivell alt de població en situació de vulnerabilitat i situació d’exclusió social, que requereix de l’atenció i seguiment continuats dels Serveis Socials. En aquest sentit era molt necessari que el servei s’ubiqués al barri”.