ERC Badalona

Els departaments d'Acció Social i de Cultura de la Generalitat hi dónen suport

CCCC
Cartell "Tots som una colla"
La Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC) ha presentat recentment l'iniciativa "Tots som una colla" que s'adreça a les persones nouvingudes amb la voluntat d'integrar-les al món casteller amb una sèrie de tallers teòrics i pràctics introductoris.

La colla dels Castellers de Badalona, és una formació implicada en un projecte que compta de sortida amb el suport de dos departaments de la Generalitat de Catalunya, el d'Acció Social i el de Cultura i Mitjans de Comunicació. Cal recordar que enguany, el moviment casteller arreu de Catalunya es vol reivindicar per assolir la fita històrica d'esdevenir Patrimoni de la Humanitat (UNESCO), candidatura en la qual s'hi està abocant tothom, tant entitats, particulars, com moltes institucions.

En concret, les activitats que organitzaran els Castellers de Badalona tant a la ciutat com fora són les següents:

-Dimecres 13 d'octubre a les 20:30 a l'Ateneu de Sant Roc, un assaig.
-Dimecres 20 d'octubre a les 20:30 a l'Ateneu de Sant Roc, un altre assaig.
-Dimecres 22 d'octubre a les 19:30 a la Mobba, un tercer assaig.
-Diumenge 24 d'octubre a les 12:00 a Sant Just Desvern, l'actuació en motiu de la Festa Major del poble amb la participació també dels Castellers d'Esplugues i els Xics de Granollers.

Podeu trobar també la informació visitant aquesta plana web (web dels Castellers de Badalona) i en aquesta altra (web de la CCCC)