ERC Badalona

Els diners vénen d'un acord signat amb Acció Social i el Ministeri de Treball i Immigració

Carme Capdevila
La Consellera Carme Capdevila
El departament d'Acció Social i Ciutadania liderat per l'ara candidata d'Esquerra, Carme Capdevila, ha signat un conveni conjuntament amb el Ministeri de Treball i Immigració per tal de subvencionar amb 600.000€ les polítiques i les accions que des de Badalona es puguin seguir fent per afavorir la convivència i la integració en els barris amb més immigració de la nostra ciutat.

El projecte compta amb dos eixos bàsics: el foment de la cohesió social i l’aplicació de mesures contra la crisi econòmica. Per la seva banda, els objectius són:

* Garantir la igualtat d’oportunitats amb la promoció de l’èxit escolar i la millora del capital educatiu de les famílies,
* potenciar la formació i el coneixement mutu entre nouvinguts i població autòctona,
* promoure l’associacionisme i la participació juvenil, i
* facilitar la formació, la orientació i la inserció laboral, especialment entre el col·lectiu de joves.

Terrassa, Salt i El Vendrell, seran les tres altres poblacions que es repartiran el total de 2,5 milions d'€ que constitueix la globalitat del pla pilot. La Generalitat resta a l'espera d'una reunió amb tots quatre municipis per tal d'enfocar les accions que es duran a terme amb aquesta subvenció.

Per a conèixer més, podeu visitar el següent enllaç.