ERC Badalona

La performance per sorpresa va resultar ser un èxit

JERC Badalona
Les JERC sorprenen tothom al carrer de Mar
En una performance ahir a la Plaça de la Vila a les 19:30, les JERC de Badalona van sorprendre a tothom irrompent, de sobte, amb  un ésser disfressat amb l'uniforme reconeixible del Ku Klux Klan, per repartir octavetes del manifest al que JERC s'ha adherit de SOS Racisme; davant la pancarta "Prou racisme, Garcia Albiol".

Les JERC es van pronunciar ahir a favor de la integració i en contra de "les polítiques populistes i xenòfobes del Partit Popular", que només ténen per objectiu guanyar quatre vots "mitjançant l'estigmatització d'una minoria d'una nacionalitat concreta. A Badalona hi ha molts, altres i diversos problemes i no tots vénen d'aquí", afirmaven des de JERC.

La disfressa del Ku Klux Klan va passejar-se per la plaça de la Vila, cridant "prou racisme!" on aquests dies hi ha les paradetes dels partits polítics, davant les increpàncies de membres del PP, i després van fer una volta pel carrer de Mar repartint més octavetes.