ERC Badalona

Notícia

L’Ajuntament de Badalona posa en funcionament un punt d’Orientació Jurídica a la ciutadania en matèria de clàusules abusives en els préstecs hipotecaris

L’Ajuntament de Badalona potencia l’Oficina d’Atenció al Consumidor amb un servei específic d’assessorament per a les qüestions relacionades amb les clàusules abusives en els préstecs hipotecaris. L’objectiu és donar resposta a l’augment de peticions d’orientació jurídica de la ciutadania per la possible existència de clàusules abusives, especialment de clàusules sòl, als seus contractes de préstec hipotecari.
 
L’ampliació del servei d’assessorament en matèria de préstecs hipotecaris compta amb la col·laboració del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i amb el suport de la Diputació de Barcelona, tal com es va recollir en el conveni de col·laboració signat el passat 13 de març. L’assessorament el presten lletrats o lletrades del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona amb acreditada experiència en l’àmbit de l’assistència jurídica gratuïta i especialment en dret civil i hipotecari.
 
Aquest servei es presta des d’avui, 16 de maig, i fins al pròxim 27 de desembre, per fer-lo coincident amb el període en el qual les entitats financeres haurien de retornar els imports corresponents.
 
Qualsevol persona, sigui o no de Badalona, pot sol·licitar cita prèvia per aquest servei a través del web de l’Ajuntament (www.badalona.cat) o bé trucant al telèfon 93 483 27 44 on donaran la informació i la cita corresponent. L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor es troba a l’edifici municipal el Viver, Pl. Assemblea de Catalunya, 9-12.