ERC Badalona

El Ple de maig aprova definitivament el pressupost i l'annex d'inversions

El ple ordinari d’aquest mes de maig va començar amb la lectura, per part de l’alcaldessa, de la declaració institucional que proclamava Badalona ciutat amiga de l’acolliment familiar. Així, s’ha volgut posar en valor la segona edició de la setmana de l’acolliment familiar que enguany té lloc a Badalona i que, el passat dilluns 29 de maig es va reforçar amb la signatura d’un conveni entre la Generalitat i l’Ajuntament (amb assistència de la consellera Dolors Bassa), per a la seva promoció a la ciutat.

El punt més destacable del Ple, però, va ser l’aprovació definitiva del pressupost 2017, que, recordem, compta amb un annex d’inversions important que va anar acompanyat d’ un procés participatiu on la ciutadania de Badalona va decidir on i com invertir 14 milions d’euros. Aquest és un fet molt important, que permetrà tirar endavant diversos projectes de millora per a tota la ciutat.

En l’apartat de mocions, volem destacar el posicionament d’ERC a favor de la construcció del Museu del Còmic a Badalona, aprovant una moció del PSC que anava en aquest sentit. Continuem pensant que aquest equipament serà important per la ciutat i que des del Departament de Cultura de la Generalitat mantenen en seu compromís i no hi han deixat de treballar.

Mots clau
: Ple Municipal