ERC Badalona

La Diada del Referèndum

El passat 11 de setembre al matí, la secció local d’ERC va celebrar la seva tradicional ofrena floral en record del badalonins i badalonines que van patir els fets de 1714. Com cada any, militants i simpatitzants d’ERC Badalona van compartir un esmorzar de germanor a la Plaça de la Constitució, al cor de Dalt de la Vila.

El nou president d’ERC Badalona, Àlex Montornès, acompanyat del primer tinent d’alcaldia Oriol Lladó, el president de la federació comarcal d’ERC Miquel Estruch, el president de la Festa Nacional dels Països Catalans, Josep Maria Llagostera, i altres companys i amics, va animar els participants a no tenir por i treballar amb totes les forces per tal que el proper 1 d’octubre es pugui votar com sempre: “Només així, aconseguirem fer una República per a les persones, més justa i social”, va reblar Montornès.

L’ambient festiu i reivindicatiu de l’acte va servir per escalfar motors i encarar un setembre en el qual se succeiran fets de gran transcendència per al nostre país i la nostra ciutat, segurs que ERC en serà peça clau.

Mots clau
: Diada