ERC Badalona

Nosaltres, els membres del Grup Municipal d’ERC-Avancem-MES, donarem suport a la caixa de solidaritat d’ANC i Òmnium amb l’aportació del nostre salari d’avui

Avui, dia 3 d’octubre, institucions, partits polítics, societat civil, sindicats i món empresarial ens sumem a l’aturada general de país com a resposta a la gravíssima repressió duta a terme pels cossos de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional contra la ciutadania de Catalunya, que de forma cívica i pacífica, va expressar la seva voluntat en el referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre.

Malgrat la voluntat del govern totalitari del PP, que no respecta els drets civils al nostre país i humilia la seva gent, els catalans i les catalanes vam votar massivament i ho vam fer a favor de la construcció d’una República Catalana independent.

L’Ajuntament de Badalona se suma a la convocatòria impulsada per la taula de la democràcia i, per això, ha cancel·lat la seva activitat, acordant uns serveis mínims amb la representació sindical.

El grup municipal d’ERC-Avancem-MES hem decidit, juntament amb els companys de Guanyem Badalona en Comú deixar de percebre el nostre salari i contribuir, amb aquests diners, a la Caixa de Solidaritat d’ANC i Òmnium.  ICV-EUiA també s’ha sumat a la iniciativa de deixar de percebre el salari.

Grup Municipal d’ERC-Avancem-MES

3 d’octubre de 2017, Badalona