ERC Badalona

Esquerra Republicana proposa un decàleg compartit per consolidar un projecte de ciutat progressista i republicà

L’aposta d’Esquerra Republicana de Badalona per enfortir i consolidar la tasca duta a terme pel govern de la ciutat des de juny de 2015 porta al partit a proposar a les diferents forces progressistes i transformadores amb les quals ha treballat l’acord de 10 punts compartits que permetin articular un projecte de ciutat sòlid, inclusiu i de progrés per als pròxims anys.

Enfortir, consolidar i dotar de la màxima estabilitat possible al govern municipal a partir del maig de 2019  ha de ser la prioritat de les organitzacions polítiques de caràcter progressista i transformadores de la ciutat, evitant caure en debats merament instrumentals sobre la fórmula amb la que concorreran les diferents opcions a aquestes eleccions.

En aquest sentit, Oriol Lladó, primer Tinent d’Alcaldia d’ERC Badalona ha volgut destacar que no és moment de debats sobre noms o candidatures sinó de debat sobre el projecte de ciutat compartit. Lladó també ha recordat que els resultats del 21D han situat ERC Badalona com a primera força d’esquerres a la ciutat cosa que els exigeix mirada ampla, més sentit de ciutat que mai i teixir acords amplis i representatius, fins i tot amb la voluntat d’ampliar el nombre de sensibilitats presents al govern actual.