ERC Badalona

ERC Badalona incrementa un 26% els militants i un 156% els amics des de l'1 d'octubre

Ser més i més forts. Sumar noves cares i noves sensibilitats al projecte republicà. Aquest és l’objectiu d’Esquerra Republicana en uns moments tant importants per al país. Un context de repressió amb el president del partit a la presó i la secretària general a l’exili però que, tal com afirma el vicesecretari general de Coordinació Interna, Territori i Organització d'Esquerra Republicana, Isaac Peraire, “el partit degà de la política catalana està preparat i a punt per a aquest moment”. Tant és així, que el nombre de militants d’Esquerra Republicana ha augmentat des del referèndum de l'1 d'octubre un 11,21% i ja s'enfila per sobre dels 9.500, amb nous membres a totes les comarques catalanes.

ERC Badalona ha seguit la mateixa tendència, però l'increment encara ha estat més notable. El nombre de militants ha augmentat un 26% i el d'amics un 156% des de l'1 d'octubre. Però en volem ser encara més i, per això un animem a apuntar-vos al projecte republicà per a la ciutat i per al país.

Suma't a ERC!

Mots clau