ERC Badalona

Els regidors d’ERC Badalona traslladen a l’alcalde Pastor la seva preocupació per l’alentiment de la feina del nou govern

Aquest matí ha tingut lloc la reunió entre el grup municipal d’ERC-Avancem-Mes i l’alcalde Àlex Pastor. Els regidors Oriol Lladó, Agnès Rotger i Francesc Ribot, han traslladat a l’actual administració municipal la seva preocupació per la manca d’activitat del nou govern.

Després d’invertir més d’un mes en les negociacions entre PSC, PP i C’S, per tal de dur a terme la moció de censura que va fer fora el govern d’esquerres, i de dues setmanes al capdavant de l’ajuntament, l’equip d’Àlex Pastor continua sense explicar el suposat pla de xoc per la ciutat. Han fet falta més de dues setmanes perquè es comencin a produir els nomenaments necessaris que han de garantir el bon funcionament de les institucions. Així, a les oficines dels districtes districtes de la ciutat, per exemple, hi manca un coordinador i la ciutadania no sap a qui s’ha d’adreçat.

ERC Badalona vol alertar de la preocupant falta de ritme del nou govern que, això, sí, ha incorporat al regidor de C’S al districte 2, possiblement en resposta dels pactes, no explicats encara, entre aquesta formació i el PSC.

Aquesta lentitud del govern d’Àlex Pastor pot posar en perill projectes importants com el del Parc del Torrent de la Font, la carretera de Can Ruti o el futur equipament a la masia de Ca l’Andal. Però també el correcte seguiment de l’emergència habitacional a la ciutat i la xacra dels desnonament, fins ara gestionada amb eficàcia de la regidoria de Serveis Socials, ara en mans del regidor d’Units per Avançar, Jordi Subirana.

ERC Badalona espera que l’alcalde Pastor posi ben aviat en marxa els seu equip i comenci a treballar per la ciutat.
Mots clau
: Àlex Pastor GM ERC