ERC Badalona

Després d’un mes de la moció de censura, l’actual govern del PSC continua sense explicar el suposat pla de xoc pactat amb PP i C’S

El passat dia 20 de juliol va fer un mes de la moció de censura impulsada per PP, C’S i PSC per fer fora el govern d’esquerres de la ciutat, argumentant paràlisi i manca de gestió.

Passat aquest temps continuem sense notícies del suposat pla de xoc que, en principi, articula l’acció de govern aquests mesos fins a la fi de mandat. L’activitat administrativa està parada, amb només una junta de govern i un Ple convocats amb temes de mer tràmit.

El govern del PSC, treta la pancarta que demanava la llibertat dels presos polítics, ha exercit un evident continuisme de les polítiques del govern d’ERC-Guanyem-ICV-EUiA. Això sí, forçant, la comunicació institucional a límits que recorden altres temps que pensàvem superats.

Hi ha càrrecs importants en el funcionament de l’activitat municipal que continuen sense haver estat nomenats i això afecta el servei als districtes i en àmbits clau com el d’educació, serveis socials o cultura. Des d’ERC-Avancem-MES seguim des de l’oposició al servei de la ciutat i vetllant perquè tota la feina feta aquests anys no quedi aturada el que queda de mandat.
Mots clau
: Moció de censura