ERC Badalona

Els regidors d’ERC Oriol Lladó i Agnès Rotger denuncien que el Consorci Badalona Sud deixarà d’ingressar 200.000 € al no aprovar-se la proposta de pressupost municipal 2018

Aquest matí els regidors d’ERC Oriol Lladó i Agnès Rotger han denunciat al Ple del Consorci Badalona Sud, que l’organisme deixarà d’ingressar 200.000 € previstos al pressupost municipal que va ser tombat per PSC, PP i C’S.

L’actual govern encara no ha presentat una proposta de pressupost i, per tant, el plenari del Consorci perd una oportunitat d’incrementar els seus ingressos de 400.000 a 600.000 €, fet que hauria representat una millora important en el seu finançament i li hauria permès fer una feina molt més exhaustiva sobre el territori.

L’alcalde Àlex Pastor ha explicat que presentarà un pressupost el 2019, però no aquest 2018, fet que endarrerirà l’increment necessari i afectarà especialment dos projectes que són estratègics: la continuïtat dels educadors de carrer i el projecte Bloc a Bloc, que no s’ha pogut engegar.

Des del grup municipal d’ERC-Avancem-MES lamentem, un cop més, que es perdin oportunitats per millorar la vida dels badalonins i badalonines en una zona amb un elevat nombre de persones vulnerables. Malgrat això, continuarem treballant per intentar evitar situacions com la d’avui.