ERC Badalona

El passat dilluns 23 de juny es van lliurar les Creus de Sant Jordi; un dels reconeixements més importants que pot atorgar la Generalitat de Catalunya a una persona o entitat. Es valora la defensa de la identitat catalana o la feina especialment rellevant feta en algun àmbit concret.

Aquest any, entre les 31 personalitats i les 24 entitats distingides amb aquest reconeixement, hi ha tres persones i una entitat vinculades a Badalona: el pedagog Joan Soler Amigó, la historiadora de l’art Rosa Maria Malet, la filòloga Teresa Casals i l’ONG Proactiva Open Arms.

La ciutat esdevé, així, una de les que compta amb més premiats aquest 2018. Fet que representa un alt valor afegit de cara a la projecció de Badalona fora de l’àmbit estrictament municipal.

Per això, al proper ple municipal, el grup d’ERC-Avancem-MES demanarà a l’Ajuntament de Badalona que feliciti i reconegui públicament les persones i entitats vinculades a la nostra ciutat, que han estat distingides amb la Creu de Sant Jordi 2018.

ERC Badalona vol que l’alcalde i el consistori municipal ofereixin una recepció oficial als premiats d’aquest any, tal i com s’ha fet en altres ocasions amb badalonins i badalonines que han rebut un guardó important en el seu àmbit. Alhora, demanarà que aquest reconeixement esdevingui un fet regular per a futures personalitats i entitats de Badalona reconegudes amb la creu de Sant Jordi.