ERC Badalona

ERC Badalona celebra la Diada, reivindica els presos polítics i es prepara per les municipals del 2019

L’11 de setembre al matí, la secció local d’ERC va celebrar la seva tradicional ofrena floral en record dels badalonins i badalonines que van viure els fets de la Guerra de Successió. Així, militants i simpatitzants d’ERC Badalona van compartir un esmorzar de germanor a la Plaça de la Constitució de Dalt de la Vila.

Ens les seves intervencions, el president d’ERC Badalona, Àlex Montornès, el regidor i alcaldable Oriol Lladó, el president de la federació comarcal d’ERC Miquel Estruch, el president de la Festa Nacional dels Països Catalans, Josep Maria Llagostera, van animar els participants a no rendir-se i continuar fent feina per assolir una república socialment justa i nacionalment lliure, així com l’alliberament de les persones reprimides injustament. Reivindicant especialment les figures del president i la secretària general d’Esquerra Republicana de Catalunya, Oriol Junqueras i Marta Rovira. Oriol Lladó, també va animar a la gent d’ERC a treballar per recuperar el govern de Badalona a les properes eleccions municipals el maig del 2019.

L’excepcionalitat del moment es va fer notar en l’acte, que tindria la seva continuïtat en la manifestació unitària de la tarda a Barcelona i que guardaria un record especial pels fets de l’octubre passat.

Badalona, 12 de setembre de 2018
Mots clau