ERC Badalona

Actes d'Esquerra Badalona per la Diada 2010

Esquerra Badalona vol posar èmfasi enguany en el tradicional esmorzar independentista de la Plaça Constitució. Ja com a data més que consolidada a l'agenda de l'independentisme badaloní, aquest esmorzar popular que venim organitzant des de fa molts anys la gent d'Esquerra és un punt de trobada del sobiranisme de la nostra ciutat. Podeu donar suport a l'esmorzar que organitzem des de l'esdeveniment del Facebook d'ERC Badalona que hem creat en motiu de l'acte.

A banda d'això, com a novetat especial, l'acte solemne de la nit anterior a la Plana, serà substituït per una ofrena floral conjuntament amb Reagrupament.cat a la mateixa Plaça Constitució a quarts de dotze, tot acabada la jornada cultural que organitza Òmnium en motiu de la Diada.

Us deixem el llistat d'actes d'enguany:

Divendres 10 de setembre

A quarts de dotze - Després de la trobada d'Òmnium, Esquerra Badalona conjuntament amb RCat farem una ofrena commemorativa a la Plaça Constitució.

Dissabte 11 de setembre

10:00 - Esmorzar popular independentista a la Plaça Constitució.

10:40 - Breu parlament del president de la secció local, Miquel Estruch, i del regidor d'Esquerra, Mateu Chalmeta.