ERC Badalona

El govern de Guanyem Badalona en Comú i Esquerra Republicana construirà 3 noves escoles bressol públiques a Badalona.

Durant el proper mandat, la coalició liderada per Dolors Sabater, impulsarà la construcció de tres noves escoles bressol als barris de Montigalà, Progrés i Llefià

La tarificació social, implantada durant el govern anterior de Dolors Sabater, s’implantarà també per aquestes 3 noves escoles bressol, garantint així, que siguin accessibles per a tothom.

Dolors Sabater i Oriol Lladó, caps de llista de la coalició entre Guanyem Badalona en Comú i ERC-Avancem-Més, han anunciat, a les portes de l’Escola Bressol Uni Dori, la construcció de 3 noves escoles bressol a la ciutat, concretament als Barris de Montigalà, Progrés i Llefià.  El programa de la coalició es compromet a desplegara un Pla d’Escoles Bressol Municipals a la ciutat.

Des de la candidatura es defensa un model educatiu que aposti l’educació laica i pública per a la formació de la ciutadania sota els principis de la igualtat, l’equitat i la justícia social i garanteixi una educació de qualitat i accessible des del primer moment, incloent la formació dels 0 als 3 anys dels infants de Badalona.

Guanyem Badalona en Comú i ERC Badalona es comprometen, amb aquestes 3 noves escoles bressol, a seguir apostant per la tarificació social per tal que tots els infants i famílies de Badalona puguin accedir sense problemes als serveis d’Escoles Bressols municipals a Badalona.

Per Dolors Sabater, candidata a l’Alcaldia de Badalona, “L’educació i el desplegament d’una xarxa accessible i pública d’Escoles Bressol a la ciutat serà una de les prioritats del nou Govern”. Oriol Lladó, número 2 de la candidatura ha afegit que: “En el proper mandat desplegarem el pla d’escoles bressol amb tarificació social i que l’anunci de 3 noves escoles bressol deixa palès aquest compromís ”.
Mots clau
: Escoles bressol