ERC Badalona

La Coalició de Guanyem Badalona en Comú i ERC Badalona fa públic el seu pressupost de campanya

Dolors Sabater i Oriol Lladó, caps de llista de la coalició entre Guanyem Badalona en Comú i ERC-Avancem-Més, han fet públic aquest matí el pressupost de la campanya #LaBadalonaValenta; que compta amb un pressupost de 32.000 euros per fer la campanya a la ciutat i compta amb les següents partides

• Material de campanya 4.618€
  • Marxandatge 673€
  • Estudis electorals 4.000€
  • Producció actes 7.090€
  • Vídeo de campanya 8.500€
  • Publicitat 4.787€
  • Contingència 2.332€

Pel que fa als ingressos, tan Guanyem Badalona en Comú com ERC Badalona han assumit, com a partit, unes aportacions de 16.000 euros cadascú per poder fer front a les despeses que han de permetre explicar les propostes de #LaBadalonaValenta a tota la ciutadania de Badalona.

Oriol Lladó, número 2 de la coalició per ERC, considera que “ens sentim interpel·lats com organitzacions polítiques a fer pública la nostra despesa en campanya electoral amb tots els detalls”. Dolors Sabater, la cap de llista per Guanyem Badalona en Comú, ha fet una invitació directa a la resta de formacions polítiques que concorren en campanya a fer pública també la seva despesa. “El nostre finançament és integrament de fons propis de les organitzacions, sense dependre de cap privat ni de cap banc”, ha insistit Sabater. “Hauria de ser obligatori per tots els candidats, sobretot per aquells que són de partits lligats a casos de corrupció, saber quants diners es gasten i d’on provenen. La ciutadania ha de saber amb qui tenen deutes”, ha finalitzat a la candidata a revalidar l’alcaldia de Badalona.
Mots clau
: Municipals 2019