ERC Badalona

Guanyem Badalona i ERC anuncien, per al proper mandat, un nou impuls als Polígons de Badalona per atraure indústria tecnològica i crear llocs de feina estables

Dolors Sabater i Oriol Lladó, caps de llista de la coalició entre Guanyem Badalona en Comú i ERC-Avancem-Més, han anunciat avui les noves mesures que impulsaran des del Govern per fer més competitiva l’activitat econòmica als polígons nord i sud de la ciutat.

La coalició de Guanyem Badalona en Comú i ERC - Avancem - MES, proposa, per al proper mandat, un nou impuls als polígons industrials de la ciutat, dotant-los d’eines tecnològiques com per exemple, la fibra òptica, que permeti  la captació d’empreses tecnològiques amb capacitat de crear nous llocs de treball estables a la ciutat. Es preveu també l’ampliació d’espai per a oficines i, mitjançant modificacions de planejament, generar també sòl per a vivenda pública i nous equipaments per la ciutadania.

Lligada a aquesta captació d'indústria tecnològica, el govern que encapçalarà la coalició de Guanyem Badalona en Comú i Esquerra Republicana de Catalunya impulsarà i consolidarà plans d'ocupació i formació, reforçant aposta per l'FP dual, que ha de permetre formar persones de la ciutat per a treballar, qualificadament, en aquestes empreses.

Una de les prioritats del futur govern de la ciutat és la millora dels polígons també en l'aspecte físic, en aquest sentit es continuarà amb la tasca iniciada en el mandat anterior amb la inversió de més de 2 milions d'euros per fer millores al polígon sud.

Dolors Sabater ha declarat que el nou govern de Badalona “tindrà com a prioritat crear nous llocs de treball estables i que per això s’apostarà per millorar els polígons i atraure empreses que generin ocupació de qualitat i generar sòl per a vivenda pública”. Oriol Lladó ha afegit que: “millorarem la connectivitat de la resta de la ciutat amb els polígons industrials, i apostarem per la consolidació de plans d'ocupació i formació, reforçant aposta per l'FP dual a la ciutat i crearem un centre d’innovació social“.
Mots clau
: Municipals 2019