ERC Badalona

El Grup Municipal Republicà lamenta el deplorable estat de les instal·lacions esportives del C.F. Bufalà

El passat 24 de juliol diversos membres del Grup Municipal d’ERC Avancem-MES, acompanyats dels responsables de l’entitat, van visitar el camp de futbol on desenvolupa la seva activitat esportiva el C.F. Bufalà, un dels clubs de futbol de base més actius de Badalona, amb més de 30 equips en actiu.

El president Jordi Domènech va explicar als republicans l’estat de deixadesa de les instal·lacions esportives que utilitza el club i que són de propietat municipal. Un dels desperfectes més importants és el del mal estat de la gespa artificial del camp, que dificulta que els partits els puguin desenvolupar amb total normalitat. També va destacar el despreniment de paviment de la part interior de les grades i de part de les rajoles dels vestidors.

Malgrat que els responsables del Bufalà es mostren predisposats a assumir despeses que no els pertocarien, si que posen de relleu la manca de resposta per part de l’Ajuntament pel que fa al manteniment de les grans infraestructures.

Des d’ERC Avancem-MES entenen que el mal estat de les instal·lacions esportives municipals és un tema endèmic a la ciutat, que afecta la majoria d’entitats. La manca de manteniment des de fa molts anys ha afavorit una degradació generalitada que només es podrà revertir amb un autèntic pla de xoc per als equipaments esportius.

La presidenta del grup, Anna Maria Lara ha reblat: “Exigim al govern del PSC i dels Comuns que posi fil a l’agulla i que treballi per a solucionar aquest vell problema de Badalona. Recordem que la tasca de cohesió social i de barri que fan les entitats esportives com el C.F. Bufalà és bàsica i molt necessària. Els necessitem en bon estat per tal que els clubs puguin desenvolupar al màxim el seu potencial.”

ERC Avancem-MES vetllarà perquè el govern municipal faci la feina i continuarà treballant al servei del Bufalà i la resta de clubs esportiu de la ciutat en aquest nou curs polític.