ERC Badalona

Jose Rodríguez (Trinitro) i Jenn Díaz conversen sobre el paper del món metropolità en el futur del país

El passat 7 de setembre va tenir lloc, al Centre Cívic de Dalt de la Vila, l’acte central de campanya per les properes eleccions estatals del 10 de novembre a Badalona. Hi van assistir el diputat i activista de xarxes Jose Rodríguez (Trinitro) i la diputada i escriptora Jenn Díaz, que van obrir un debat participatiu sobre la feina d’ERC a Madrid i el paper del món metropolità en el futur del país.

En aquest sentit, l’independentisme s’ha de posat fites que facilitin la feina del propi moviment. Com, per exemple, arribar i superar el 50% del vots. I això ho hem d’aconseguir en barris on ara som lluny d’aquest objectiu, construint ponts amb espais compartits.

En paraules de Jose Rodríguez: «Un element clau en les propers temps serà la construcció d’un front antirepressiu en el qual hi hagin moviments no independentistes però que condemnin la repressió i la violència contra la gent.»

La Jenn Díaz va voler reivindicar la feina feta des del partit en els darrers anys, recordant que el partit republicà ha fet un esforç molt important per esdevenir un reflex important de la societat catalana. I això, «ha ser un motiu d’orgull», va afirmar Díaz.

Aquesta feina no sempre s’ha entès i més en un moment on les dinàmiques polítiques es basen en el curt termini i en l’impacte mediàtic imminent. Tot i així, però, ha anat donat els seus fruïts. Malgrat la repressió de l’estat, que dificulta l’acció política del dia a dia, cal «treballar a mitjà i llarg termini» va assegurar Jenn Díaz, per continuar construint un futur republicà per al nostre país.

La gent d’ERC és la que no es rendeix mai i que sempre persisteix. I, per això, enfront d’un procés repressiu sense precedents, hi tornarem ara i les vegades que facin falta. Perquè les urnes i la democràcia no ens fa por amb un únic objectiu, la República Catalana al servei de les persones.