Butlletí octubre | Esquerra Badalona.

Oriol Lladó a Vilaweb: "Ens han volgut segrestar i coartar la sobirania local"

De l’un dia per l’altre, i sense preveure-ho, Oriol Lladó (ERC) s’ha convertit en la cara visible de l’Ajuntament de Badalona, arran de la polèmica del 12-O. ‘Quan vius en la teva pell l’engranatge de l’estat és dur’, confessa per telèfon després d’haver anat a declarar davant el jutge per haver obert les dependències municipals durant la festa de la Hispanitat.

El Ple aprova la Constitució de la Taula de la Infància i Adolescència.

El govern assegura que les obres de construcció del nou camp de futbol municipal segueixen el calendari previst.

Badalona, ciutat convidada del festival d’arquitectura 48h Open House BCN.

La Comissió de Mobilitat de Can Ruti es proposa que abans d’un any hi hagi solucions i mesures portades a la pràctica.

Les tres barques propietat de l'Ajuntament tornen a la Platja de Pescadors.

Discurs de Gabriel Rufián al debat d’investidura del Congrés dels Diputats
Butlletí editat per Esquerra Republicana de Catalunya Badalona. Aquest correu electrònic s'ha enviat a totes les persones militants, simpatitzants i amigues d'Esquerra Republicana Badalona. Si voleu donar-vos de baixa del butlletí envieu un correu electrònic a administracio@esquerra.org
Les vostres dades de contacte estan emmagatzemades en un fitxer automatitzat titularitat d’Esquerra Republicana de Catalunya que té per finalitat l’enviament d’informació de les seves activitats. Per exercir els drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació regulats a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, només cal que adreceu un escrit a administracio@esquerra.org