Butlletí Esquerra Badalona.

Es reprèn el Ple ordinari amb el compromís de trobar una solució a la situació de Badalona Capaç el proper octubre

Badalona crea una taxa sobre els pisos buits.

El projecte hoteler del Port segueix endavant.

Badalona construirà un carril bici que l’unirà amb Sant Adrià de Besòs i Montgat.

El govern municipal planteja un augment de l’IBI per a grans superfícies comercials, bancàries i immobiliàries.

El govern municipal preveu una inversió d’un milió i mig d’euros per millorar la carretera de Can Ruti.

Els delictes han disminuït un 2,08% a Badalona en l’últim any.

ERC Badalona celebra una Diada excepcional.

Rufián: 'Esto no va de un partido político. Va de gente decente contra gente indecente'
Rufián: "Esto no va de un partido político. Va de gente decente contra gente indecente"
Butlletí editat per Esquerra Republicana de Catalunya Badalona. Aquest correu electrònic s'ha enviat a totes les persones militants, simpatitzants i amigues d'Esquerra Republicana Badalona. Si voleu donar-vos de baixa del butlletí envieu un correu electrònic a administracio@esquerra.org
Les vostres dades de contacte estan emmagatzemades en un fitxer automatitzat titularitat d’Esquerra Republicana de Catalunya que té per finalitat l’enviament d’informació de les seves activitats. Per exercir els drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació regulats a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, només cal que adreceu un escrit a administracio@esquerra.org