ERC Badalona

Qui som

Republicans i republicanes.

Els ciutadans de Catalunya estem duent a terme una revolució social i nacional radicalment democràtica per construir una República Catalana socialment justa i participativa. I ho estem duent a terme amb il·lusió, alegria i feina.

Des de la secció local d’ERC a Badalona volem aportar la nostra visió metropolitana i és per això que encetem aquest nou projecte amb ganes de treballar i participar en el debat de la nova constitució catalana.

Per assolir aquest repte, us necessitem! Tenim molts projectes dibuixats que han de començar a prendre forma i només ho aconseguirem si ens doneu un cop de mà. Volem apropar-nos a tots els badalonins i badalonines, tant siguin d’Artigues com del Manresà o del carrer de la Circumval·lació o del Front Marítim.

Volem apropar els nostres regidors als nostres veïns fent una Trobada Oberta cada mes en un barri diferent. Crearem el Consell Ciutadà Badaloní d’ERC per escoltar-vos i debatre temes polítics amb profunditat amb una periodicitat mensual. També desenvoluparem el Consell Consultiu Badaloní per fomentar el debat polític i la formació de la nostra militància. Promourem Seccions de Barri. Farem grups de debat, presentacions de llibres, grups de lectura, aplecs,...

Aquesta web ens ajudarà a comunicar-nos mútuament, podreu trobar els enllaços al nostre Facebook, Twitter i Instagram així com conèixer totes les novetats a través del Canal de Telegram d'ERC Badalona (telegram.me/ercbadalona)

En aquests moments tant transcendentals, ajudeu-nos a eixamplar la majoria independentista.

Us necessitem.

Salut i República!