Bages

ERC engega una campanya per denunciar l'espoli fiscal

Material campanya "prou Espoli"
Esquerra Republicana de Catalunya engegarà aquest cap de setmana la campanya “Prou espoli. Ara República Catalana”, per denunciar els greuges de l'espoli fiscal pels catalans i catalanes, i explicar la importància de tenir la clau dels nostres impostos.

El president d'ERC-Bages, Lluís Oliveras, ha explicat que amb la campanya es vol “mostrar a la ciutadania què és l’espoli fiscal català i quines conseqüències té”. En aquest sentit, ha assenyalat que es tracta d’un “espoli que arriba fins al 9,5 o el 10% del nostre PIB, que no ens deixa avançar gens ni mica i que, a més, l'Estat malbarata els nostres impostos amb trens AVE sense passatgers, autovies sense cotxes o aeroports sense avions”.

Per Oliveras, aquest espoli fiscal “és una xacra que no podem suportar més temps” i que “Catalunya és un país fort, amb una economia exportadora i solvent, que no hauria de fer cap retallada si gestionés els seus propis recursos”. Per això, “és vital treballar per construir una República Catalana que garanteixi el benestar de la nostra gent”, ha afegit.

El president bagenc ha explicat que durant el mes de juliol s'organitzaran una desena de parades als municipis de la nostra comarca. En aquestes parades, a banda de conversar amb la gent, es repartirà material informatiu sobre què és l’espoli fiscal i marxandatge divers de la campanya. També es podrà signar a favor de la Iniciativa Legislativa Popular per a la dació en pagament.

La campanya tindrà continuació a la tardor amb l'organització de diferents actes a nivell comarcal i nacional, i finalitzarà amb la celebració d'una conferència sobre la República Catalana organitzada per ERC. Per més informació és pot visitar el lloc web www.prouespoli.cat.