Bages

ERC Sant Fruitós de Bages inicia els actes per commemorar el seu 25è aniversari

Aquest any ERC celebrarà el 25è aniversari de la refundació del partit a Sant Fruitós de Bages. La commemoració del 25è aniversari de l’actual Secció local d’ERC a Sant Fruitós és el millor pretext per recuperar amb força els valors republicans i l’estima al seu país que impulsaren un grup de joves santfruitosencs a treballar plegats pels seus ideals i a promoure un poble compromès i participatiu.

Molt han canviat les coses des de llavors. Sant Fruitós de Bages ha crescut i ERC s’ha consolidat com a partit polític on militen persones joves i no tan joves, homes i també dones que desitgem un poble millor, en el marc d’una República Catalana.

Per a celebrar aquesta efemèride, la Secció Local ha organitzat una xerrada per aquest divendres, dia 9 de març, a les 8 del vespre a la bilioteca, on es repassarà la història de la formació política a Sant Fruitós de Bages. Aquesta és la primera de les diverses activitats que la Secció Local ha preparat per commemorar aquest 25è aniversari al llarg de l'any.