Bages

Qui som

Benvolgut amic / Benvolguda amiga,

Et dono la benvinguda a aquest lloc web i et convido a visitar-lo regularment. Volem que sigui una eina que serveixi per a que ens pugueu conèixer, per fer arribar la informació de l'actualitat del partit i de la nostra activitat i, per últim, per a que tothom qui vulgui ens pugui enviar propostes, idees o suggeriments. En definitiva, una eina al servei de tothom.

Tenim una important representació institucional amb 8 alcaldies, 94 regidories, 11 conselleries comarcals -inclosa la presidència de l'ens- i 1 diputat provincial. Tots ells al servei del municipi, del territori i del país. Perquè no oblidem que aspirem sempre a un doble objectiu: La justícia social i la llibertat nacional. I en aquesta tasca diària som molta gent la que hi està compromesa: càrrecs electes, militants, simpatitzants, col·laboradors... Tothom és necessari.

Espero, doncs, que aquest web sigui una eina útil i et convido, si no ho has fet ja, a col·laborar amb el nostre projecte.

Gràcies per la teva visita.

Albert Mulero i Miras
President d'ERC-Bages