Baix Empordà

Montse Rovira candidata d'ERC Castell-Platja d'Aro a l'alcaldia a les municipals 2019

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Montse Rovira, Platja d'Aro, Castell d'Aro, s'Agaró, Castell-Platja d'Aro, Municipals, Municipals 2019,
Montse Rovira, candidata d'ERC a les eleccions municipals del 2019
La nova candidata és una de les regidores actuals en el consistori platjarenc

La secció local d'ERC a Castell-Platja d'Aro va celebrar el dilluns 9 d'abril la seva assemblea d'elecció de cap de llista, atès que l'anterior candidata, Estel Rodríguez, va anunciar fa pocs dies que no es presentava a la reelecció.

En aquesta assemblea, ha sortit elegida per unanimitat l'única persona que ha presentat la seva candidatura, Montse Rovira, que és actualment regidora a l'oposició en el consistori municipal.

En el transcurs d'una assemblea on hi han assistit tots els militants de l'agrupació del municipi, s'ha procedit a la votació, i amb posterioritat la ja proclamada candidata, ha pronunciat unes paraules, en què ha tingut per començar un pensament per als presos i preses polítiques, i per a la resta de companys i companyes d'ERC i d'altres partits a l'exili. Durant el seu discurs, Rovira ha explicat les seves motivacions per presentar-se a l'alcaldia, fent èmfasi que ara és l'hora de ser valents i creure que es poden fer les coses de diferent manera i abandonar la filosofia del "perquè sempre s'ha fet així", o dit d'altra manera, del "qui dies passa anys empeny".

Ha acabat amb paraules d'Oriol Junqueras, paraules d'una de les múltiples cartes enviades des de la presó en què encoratja a tothom a ser forts, d'estimar-nos molt, i de fer molta pinya, d'ajudar-nos els uns als altres des del més estricte respecte a la diversitat i el pluralisme.

–-

Biografia de Montse Rovira

Montse Rovira, Castell d'Aro 1967

Estudis reglats: Diplomatura de Comunicació i Relacions públiques (UdG), Màster en Comunicació empresarial i institucional (UAB), Especialització universitària en Xarxes socials i comunitats virtuals (UOC).

Trajectòria professional vinculada a l'Hospital de Palamós des de 1994, on ha exercit de cap de comunicació de 2001 a 2013. Des de 2013 fins a l'actualitat hi treballa com a Tècnica del Departament de recerca, coordinant projectes de recerca clínica i epidemiològica, entre altres tasques.

Trajectòria política: Actualment és secretària de comunicació de la secció local d'ERC, ha estat secretària de campanyes a l'executiva comarcal en el passat mandat i ara n'és secretària de política municipal. Ha exercit també de secretària d'imatge i comunicació a la Federació regional d'ERC de Girona fins al 2015. És regidora a l'Ajuntament de Castell Platja d'Aro, on ERC té 3 regidors.