Baix Empordà

ERC Baix Empordà reuneix els seus càrrecs electes a Parlavà en una jornada de treball amb la voluntat de fer el salt a la presidència del Consell Comarcal

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Baix Empordà, Munipals, Eleccions Municipals, Municipals 2019,
Jornada Republicana d'ERC al Baix Empordà
La jornada de treball ha servit per definir les grans línies d'actuació de cara a les municipals 2019 al Baix Empordà.

El president comarcal Marti Fonalleras ha obert la trobada encoratjant als presents a seguir treballant pel projecte d'ERC a la comarca.

Aquesta s'ha dividit en taules de treball entre les quals hi havia Gestió del Territori, Activitats i promoció econòmica, Ciutadania i Serveis Social, Patrimoni, Joventut, Esports i Educació on s'han debatut propostes que posteriorment s'han acorat i posat en comú entre els diferents participants.

La jornada ha acabat amb un record per la torroellenca Dolors Bassa. L'alcalde de Torroella Josep Maria Rufí ha animat als assistents a continuar amb la lluita de la consellera Bassa i ha afegit que "Fem nostra des dels municipis la seva lluita per les llibertats. Els pobles i ciutats som el pal de paller per la construcció de la República"

La cloenda de l'acte ha anat a càrrec del portaveu del grup d'ERC al Consell Comarcal i alcalde de Parlavà Quim Sabrià que ha manifestat que L'objectiu a les municipals és repetir el gran resultat del 2015 on vam ser la llista més votada, però un canvi de cromos entre CiU i PSC ens va deixar a l'oposició on hem treballat molt per la comarca.

També ha intervingut el diputat al Congrés Joan Margall que ha manifestat que "A Madrid els republicans treballem de valent per les nostres comarcals, els municipis i sobretot la seva gent"

Per la seva banda el president del grup parlamentari d'ERC al Parlament Sergi Sabrià ha explicat que "Tenim un projecte real i sòlid per governar el país, ho hem demostrat des dels ajuntaments. Ara toca consolidar la majoria republicana arreu del territori"

L'acte l'ha tancat el president regional David Mascort "Només quan ERC és forta, el país avança. Volem ser arreu del territori perquè estem convençuts que les dones i els homes d'ERC farem les coses bé i transformarem el país en una república de primera.