Baix Empordà

ERC a Calonge i Sant Antoni han entregat aquest mati més de 300 signatures per demanar a l'Ajuntament la instal·lació d'un ascensor al Dispensari Mèdic de Calonge

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Calonge, Sant Antoni, Baix Empordà, Miquel Bell-lloch, Martí Fonalleras,
Miquel Bell-lloch i Martí Fonalleras entreguen les signatures per demanar l'ascensor al dispensari de Calonge
L'any 1999 es va inaugurar el dispensari de Calonge en un edifici rehabilitat, petit, molt a prop de l'Ajuntament, amb planta i pis, però sense ascensor.

Des de fa tres anys que el Grup Municipal d'Esquerra Republicana ha demanat al govern local la instal·lació d'un ascensor pels problemes que representa a la gent gran, embarassades, discapacitats i malalts de tota mena accedir a les sales del primer pis.

Segons el portaveu d'ERC a l'ajuntament Martí Fonalleras "L'alcalde porta 3 anys sense escoltar les nostres demandes, i s'amagant-se darrera d'un nou CAP del que actualment no és viable la seva construcció".

Per la seva banda l'alcaldable d'ERC a Calonge i Sant Antoni Miquel Bell-lloch ha declarat que "la solució de l'ascensor és una opció econòmica i realista, que permetra a tots els usuaris poder pujar al primer pis de l'edifici", i ha afegit que "L'espai on actualment està el dispensari és municipal, per tant quan l'espai tingui un nou us aquest ja estarà completament adaptat".