Baix Empordà

Junts per Pals - ERC presenta a Carles Pi com a candidat a l'alcaldia amb l'objectiu de seguir treballant per Pals i per les persones

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Baix Empordà, Munipals, Eleccions Municipals, Municipals 2019, Junts per Pals, Carles Pi,
Carles Pi a la presentació d'alcaldable de Junts per Pals - ERC
L'acte l'ha obert l'exalcaldessa de Pals Sílvia Monar, que acompanyada de Carles Pi, Joan Margall i Sergi Sabrià, ha explicat la feina que s'ha fet des de l'Ajuntament i ha definit el candidat de Junts per Pals com "Una bona persona, treballadora, preparada i que vol donar-ho tot per Pals i la seva gent".

El diputat republicà Joan Margall ha explicat que la política municipal és la forma més directa d'estar al peu del canó i ha manifestat que "Som en un moment complicat per estar al capdavant d'un projecte polític, per tant s'ha de destacar la valentia de totes aquelles dones i homes que volen seguir treballant per les persones, els municipis i la llibertat".

Pel que fa a les pròximes eleccions al Congrés dels Diputats, Margall ha fet una crida a anar a votar "Anirem a Madrid a defensar la vostra veu i també la dels companys i companyes empresonats injustament. Anem a votar i omplim les urnes de república”.

Per la seva banda el president del grup parlamentari d'ERC al Parlament, Sergi Sabrià, ha recordat el canvi que ha fet Esquerra Republicana en els últims anys "Vam fer el salt a ser el gran partit que som ara, governant i governant bé als ajuntaments del país i al govern de la Generalitat".

Sabrià també ha tingut un record per als presos polítics i exiliats. "Avui fa un any que la Marta Rovira va haver de marxar a l'exili, i que altres companys van ser empresonats injustament per defensar la democràcia. Persistim, treballem i seguim ferms en l'objectiu de la llibertat".

Carles Pi i Renart ha tancat l'acte fent unes pinzellades del projecte de Junts per Pals al municipi, format per un equip de persones amb compromís pel poble, coherència, sentit comú i moltes ganes de treballar.

Pel que fa a l'obra de govern, Pi ha manifestat que "Seguirem treballant en educació, procurant pel bon funcionament de les instal·lacions, treballarem pels joves, que se sentin acompanyats a l'hora de desenvolupar les seves activitats, seguirem ajudant a les associacions, un dels nostres motors. I no oblidem el turisme, un dels grans motors de Pals, És important interrelacionar el sector privat amb el públic".

Carles Pi ha acabat l'acte presentant als membres de la seva candidatura i ha expressat que "Em tocarà estar al capdavant d'un equip però aquesta feina serà feta entre totes i tots i sobretot serà feta per a les persones de Pals”.