Baix Empordà

Dani Encinas, nou candidat a l’alcaldia de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Cruïlles, Monells, Sant Sadurní de l'Heura, Dani Encinas, Eleccions, Municipals, Municipals 2019
Presentació de David Encinas com alcaldable a Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura
El grup municipal Avenç de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura ha presentat el nou candidat a l’alcaldia del municipi, en Dani Encinas, i el seu programa electoral per als propers comicis del mes de maig.

El grup municipal Avenç va escollir per unanimitat Dani Encinas com a nou alcaldable. Aquesta votació es va produir després que l’actual alcalde, Salvi Casas, anunciés que abandonaria la política local després de 16 anys en el consistori, la meitat dels quals com a batlle.

Encinas, llicenciat en psicologia i dissenyador gràfic, és l’actual regidor de Cultura i ensenyament. Encapçala una llista transversal, renovada però amb vocació de continuïtat, formada per persones que aporten visions noves i l’experiència d’aquells que han estat a l’equip de govern durant la última legislatura.

En el seu discurs, Encinas ha destacat el treball fet per Casas durant aquests anys i confia en poder continuar comptant amb la seva col•laboració i experiència. També ha assegurat que la seva prioritat és continuar treballant per tots els veïns i veïnes del municipi i, per això, s’ha compromès a governar de manera transparent i participativa.

Potenciar el teixit associatiu cultural del municipi i assegurar el manteniment dels serveis bàsics de salut, serveis socials i ensenyament per mantenir l’esperit de poble són uns dels punts que ha destacat del seu programa electoral.