Baix Empordà

Jordi Martí a Sta Cristina: Tornem a anar a Madrid amb la voluntat de seguir treballant per a les persones i pel territori

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Santa Cristina d'Aro, Va de Democràcia, Lourdes Fuentes, Jordi Martí, Laia Cañigueral,
Xerrada Va de Democràcia a Santa Cristina d'Aro
El passat divendres la secció local d'ERC a Santa Cristina d'Aro va organitza una xerrada sobre les eleccions al congrés del pròxim 28 d'abril.

A l'acte ban participar la candidata d'ERC a l'alcaldia Lourdes Fuentes, el senador republicà Jordi Martí i la candidata d'Esquerra Republicana al Congrés, Laia Cañigueral.

Jordi Martí va destacar la gran feina feta des del grup d'ERC al senat per a les comarques gironines i la seva gent. Segons Martí "la nostra feina ha estat fonamental per desencallar diferents temes relacionats amb el litoral i les infraestructures", i ha afegit que "tornem a anar a Madrid amb la voluntat de seguir treballant per a les persones i pel territori".

Per la seva banda Laia Cañigueral ha expressat que el moment de repressió que estem vivint és fonamental ser forts a Madrid "Hem de fer sentir la veu dels independentistes a tots els llocs on sigui possible, i denunciar així la repressió brutal que estem vivint pel simple fet de deixar que la ciutadania voti"